if i told you, i love you. would you say i love you to

hej! är och jobbar nu. slutar om fem minuter om min mor kommer i tid. skönt! ska hem och vila lite och fixa mig men borde städa. haha. får se hur det blir med det. ska möta lisa senare och vi ska åka till zinkgruvan, kul! <3
hade en rätt underbar dröm i natt. eller ganska mycket underbar. men den var hemsk när jag vaknade. trodde någon sekund att det jag drömt vart sant. men när jag insåg att jag precis hade vaknat så ville jag bara dö. på söndag tror jag att johannis jag och davie ska gå på saw 3D. hääärligt. kommer dö. haha.   sen har jag tänkt bjuda johannis och nora tjejerna till mig någon gång i veckan, men inget bestämt men bara så ni vet att jag tänker på er! hihi. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0