just one more time.

nu är allt packat, tror jag! tog min inte lång tid. varit på brors innebandy match, och dom vann, såklart! tobias och felicia kom också och kollade. fick köra en bit förut med tobias! lätt bäst kan jag säga och till och med han erkände att jag var bra! deni.  nu ska vi snart åka i väg till mormor och morfar och äta. klockan sex åker mamma och jag från askersund mot nya äventyr! haha. och jäkligt mycket shopping. har även bestämt mig idag att köpa en iphone 4. lite avis på min mor så jag måste typ.  tar med mig datorn till london så får se om det finns internet på flygplatsen eller hotellet. annars hörs vi på tisdag kväll!  har pengar på mobilen så smsa gärna. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0