mycket text


vaknade kvart över fem idag. tänkte, nej fem minuter till förtjänar jag! fem minuter blev till 20 minuter när pappa till slut sa till mig. jag tänkte FAN! jag kommer inte hinna eftersom jag ibland får slänga i mig maten. MEN icke, när jag var klar så gick jag och sov en kvart till. Men vet ni vad? ändå så har jag gått som i en dvala hela dagen. säger man så?   hade hantverk på morgonen, när jag blev sminkad satt jag och så sov jag nästan, men väcktes av att dom sa, och så titta upp. haha, problem.   dagen annars, har vart okej. hantverk som sagt. efter det hål timma, sen matte. Hann nästan klart! haha, sa till johanna, nu fan har vi inte med oss datorn så kan vi hämta den när vi är klara. tror fan att vi inte blir klara ändå! haha.   jag och johanna var iväg och köpte bullar, tre var. fattar inte varför? orkade knappt en. vem bestämmer maten i skolan på kanelbullens dag? passar man inte på att ha äcklig mat då?
sov hela vägen hem förut. hur skönt som helst. sen har jag pluggat och varit och träffat barnen jag ska vara barnvakt åt ett tag framöver. Hur söta som helst, den minste la sig i mitt knä och tänkte inte gå bort. hihi.  imorgon skola, ute gympa fika med marcus, tror jag?
just ja! tal imorgon, fanfanfan. inte klar än. känns great!  biggest looser ikväll, hinner jag inte göra klart, får jag inte se. nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0