tankar

precis varit ute och sprungit. OM man bara kunde spela in mina tankar när jag springer! haha, skulle kunna säljas dyrt. nej men jag ställer så overhört stora krav på mig själv, Springer du inte upp för hela backen clara, då blir det straff runda! är mamma inte hemma när jag kommer hem så blir det en runda till, ja ni förstår. hittar på egna tävlingar mot mig själv!  blev bara en liten runda idag men gick riktigt fort, hur skönt som helst!
ikväll blir det hem lagad pizza, popcorn och idol!  sen blir det att sova tidigt, fick reda på att jag behöver gå upp min vanliga tid, 5.15. men jag ska shoppa!   nu ska jag gå och kolla på ullared! pusssss

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, precis som jag! mina tankar är också helt sjuka! "om den där bilen kör om dig innan du är framme vid lyktstolpen är du sämst!" haha :D



glädjer mig att du tagit tag i bloggandet :) <3

2010-10-08 @ 19:56:45
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0