me today!

'
jag är kär i min jacka. underbar!
tog skolfoto idag. inget jag gillar alls!
på matten gjorde jag ett tal. eller och ett och ett halvt? rekord för mig tror jag
köpte hårt godis med ida fina<3
somnade på bussen. hur skönt som helst
var ute och sprang i 35 minuter ink spurt upp för backe. jag är nöjd
fått med pappa på att träna varje dag! önska oss lycka till!
just, fick tid hos tandläkaren idag, värre än skolfoto..
jag längtar efter helg
imorgon blir det kanske bio och lite shopping
nu ska jag sova, puss

Kommentarer
Postat av: t

fan varu springer hela tiden. Du borde bli min personliga tränare, du kanske kan få fart på mig hehe. SPRING NU TOVA ANNARS JÄVLAR FÅR DU INGEN CHOKLADBOLL IMORGON UR AUTOMATEN!!! FORTARE LATMASK!



Skulle också vilja träna och inte komma på ursäkter som men ja måste plugga, vilket jag i slutändan inte gör iallafall. Men känner igen mig med de där "Spring upp för backen annars straffrunda". Sån är jag också, när jag väl får tummen ur röven o ger mig ut i springer d.v.s hehe

2010-10-12 @ 18:13:50
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0