you make me happy

dagen,kvällen och natten var asgrym! åkte då till johannis vid elva. kom dit halv två, vi gick och åt pizza! åkte hem till henne och senare vidare till david. marcus kom dit och vi var där hela kvällen tills johannis åkte hem och senare gick även jag och marcus hem! somnade typ halv sex? vaknade nio. pigga som satan? dusch frukost och tv. tog buss till örebro, träffade släkt på stationen, haha. familjen kom, hem till emelie, åt. till mediamarkt och ikea, hem. sitter här, ska ut och springa, soffan senare och sova tidigt.  imorgon, skola och barnvakt förhoppningsvis. nu känner jag att jag varit väldigt detaljerad. haha.  om en vecka är jag i london. ville bara påminna er. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0