nu kör vi!

jag lever! nu jävlar ska jag ta tag i den här bloggen, alla tjatar på mig så nu ni! haha, önska mig lycka till!
hemma från cypern och tillbaka till skolan, så himla kul<3 Som ni kanske ser så flagar jag jätte mycket, använd inte cocos olja!  imorgon så är det skola till halv elva, ut och fika med brudarna och shoppa lite, sen hem till bror ska sova där och sen kanske bio med Alice :) och på lördag åker vi till skövde på make-up och hår mässa, hur kul som helst!?  nu ska jag sova, hör av mig imorgon, lovar? haha. puss på er

Kommentarer
Postat av: matilda

bra clara, bra!för det första glädjer det mig att du är dig lik sen utlandsresan och för det andra, naturligtvis bra att du bloggar!

2010-09-25 @ 12:12:21
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0