i krig är allting tillåtet

två lektioner idag, skrev klart min engelska uppgift, så skönt! gick en sväng på stan med saris, köpte torrschampo, puder och en julstjärna. äntligen har jag hittat en! nu står jag i butiken, slutar klockan fyra. ska sen vara med väldigt trevliga människor! imorgon far jag till linköping. väldigt trevligt det med. pusss
just det. ville ta upp en sak. nu när det är vinter, kallt och snö så blir det mycket förseningar. Och jag skulle bara vilja be er alla att sluta klaga, speciellt på chaufförerna. vi svenskar har en tendens att alltid klaga, och att skylla på någon. men nu är det faktiskt så att det inte alls är någons fel att det är som det är. När det snöar i mängder så är det klart att det tar stopp. och vad kan dom göra åt det? så snälla, tänk till och är ni sura så skrik åt vädret. för det är den ända vi kan klandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0