uppskatta det du har, innan det är försent

var bara lekar i skolan idag, hoppade över zumban. kände att jag behövde spara mina krafter. gick upp på stan, fick några klappar köpta. gick och fikade med bror och senare kom mamma,emelie och peter. nu sitter jag och är barnvakt, eller barnen sover. ska vara här rätt länge, kommer vara trött imorgon!
fick förut veta att min farmor åkt in till sjukhuset i natt. inte förens nu har jag tänkt på det. min underbara farmor, jag skänker all min kärlek till dig. för det är du värd.

min nya ring på bilden, fick den av mamma i lördags. när jag var inne på make up store förut så var det en tjej som verkligen gillade den. tänk vad ord kan göra

Kommentarer
Postat av: tova

usch sånt är så jobbigt. Min farfar åkte in på sjukhuset för någon vecka sen och förra veckan dog han. Har fortfarande inte förstått det och jag är inte så ledsen en, visst är jag ledsen men det kommer göra ondare när jag insett att han inte kommer tillbaka. Hoppas att din farmor snart blir frisk! <3

2010-12-22 @ 19:30:30
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0