i miss you in the hard times

upp tidigt idag! var otroligt pigg ändå och fick energi till att städa mitt rum! varför orkar man göra det när man inte har mycket tid till det? nu är det iallafall lagligt att ta hem folk igen.  tog bussen till örebro och gått på stan en stund innan jag träffade linn och gick och åt, mycket trevligt! sen vart det att ta bussen och hämta sötfelicia på dagis, vart såklart att baka chokladbollar och sen somnade hon så då lagade jag mat, vi åt och sen gjorde oss i ordning för läggning och nu ligger hon i sin säng och kollar på film, somnar nog snart. vilken duktig barnvakt jag är va? haha.  blev iallafall lite på stan förut, lätt att spendera pengar. visar imorgon!  då blir det att lämna felicia på dagis, ta bussen hem, damsuga mitt rum och till tandläkaren, kill me, hate it.  nu ska jag måla naglarna, pussss<3

i think we was perfect for each other. please let us be one later in life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0