trevligt sällskap, röda naglar och två vinglas

min helg har varit mycket mer än bra. min bästa vän tova kom hit igår, jag visade henne askersunds alla mataffärer och vi kom hem med mat till vår räkpaj, vår misslyckade kolapaj och även ett x antal kilo godis. vi knäppte några bilder och när den sista av dessa bilder togs skulle tova av någon anledning hoppa med ett vinglas i handen och bara en hundra del senare hade jag glasets innehåll på min rygg.
idag hade vi tänkt få en del plugg gjort men istället åt vi godis och färgade ögonbryn och fransar, min egen åsikt är att det var ett mycket bättre slut på denna helg än vad engelska arbetet skulle ha varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0