minuter utan dig är som en evighet utan syre

behandligsdag i skolan igår. gjorde hårinpackning på lousie och fick massage. sov en stund när jag kom hem, hur skönt som helst. gick ut och gick en sväng med lisa och gick till patrik en stund ,kan inte hålla mig ifrån. kom hem halv elva och la mig direkt. nu är jag på skolan, har klassens dag hela dagen, känns inte värt att vara här. tror jag ska vara barnvakt sen, känner mig för trött för det. finns bara en plats jag vill vara på, fan vad jag är kär.

kommit på mitt nyårs löfte. jag ska aldrig låta någon bestämma över mig och jag ska aldrig göra något jag inte vill och mår bra utav. jag har alldeles för länge låtit en person bestämma över mig och kontrollerat mig totalt. aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0