i'am happy, when i'am with you

sitter nu hemma hos min älskade syster i öret och ska sova här. skönt att få sova lite extra. har ju typ eget rum här,så snälla är dom! nyss ätit god mat och chokladpudding.  trippen till karlskoga var grym. pannkakstävling, jag och johannis var ur form så david vann! massa film, nattpromenad, latte, serious talk och alldeles för lite sömn. måste påstå att jag gillar davie och johannis mycket. skulle dock åka hem 13.40 men vi kom på att vi skulle gå lite för sent, missade bussen, det ni ser på sista bilden. haha.  imorgon blir det skola igen, hur långt är det kvar till jullovet?   ska färga ögonbryn, och måste läsa ut min bok till imorgon. i don't like this crap!  puss

Kommentarer
Postat av: matilda

nix. nästa vecka åker jag med dig :) <3

2010-11-08 @ 18:56:00
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: johanna

haha åh..

2011-01-13 @ 16:00:05
URL: http://sunlightfading.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0