när ingen torkar mina tårar så låter jag dom rinna

hej, jobbar just nu, väldigt segt och jag är trött! också väldigt splittrad och förvirrad. ingen bra dag för att jobba men bara hålla i. sen vet jag inte vad jag hittar på, familjen ska  till en kompis inflyttningsfest, om jag ska med dit eller stanna hemma. men vill inte vara själv, ingen bra dag för det. imorgon ska jag till karlskoga, det gör mig glad. vi ska ha pannkakstävling och harrypotter kväll. väldigt trevligt! nu ska jag prismärka lite kläder som kommit in idag och sedan räkna lite matte. duktigt
jag vet inte vad jag vill, vet inte vad jag har. vad gör man när man väljer på sig själv och nått man älskar. jag är så totalt förvirrad. Mår för det mesta bra men dåliga stunder kommer, kan mitt liv bli bättre om jag väljer den andra vägen eller är det här det bästa. men kan inte chansa, för jag kommer såra. får fortsätta på den väg jag redan börjat och får se vart den tar mig, för alltid blir det väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0