nothing will be the same as it was

igår bestämde jag mig för att bli nyttig. klarat en dag hitills! ätit macka,flingor + juice till frukost, hamburgare med avokado till lunch, och macka + bulle till mellis och räkpaj med grönsaker till middag. ändå rätt bra, den där bullen kunde jag hoppat över dock. haha! sen har jag varit ute och sprungit/gått, reetone tar kol på mig! fyfan, känns redan efter någon km i benen! väntar på träningsvärken.  imorgon klockan elva drar jag till örebro, usch varför ska jag åka så tidigt?  idag har jag vart uppe på far och mors jobb och skrivit ut bilder så nu ska jag ändra bilderna på min tavel vägg och sätter nog upp några fler. ni får nog se sen!   och nu är det bestämt, elin,linn,tova, moa och hoppas alice kommer hit på fredag! härligt att få visa mitt fina askersund.<3
var och såg ett hus brinna förut. och det kunde inte räddas, hela huset skulle brinna upp. allt som han ägde och allt han köpt fått och gjort under många år under sitt liv. allt kommer brinna upp, ingenting man ägde kommer finnas kvar. detta är så hemskt, att någon litet kan orsaka en så stor förlust. hur börjar man egentligen om? man har inte ens någonstans att bo. man kan ju klart köpa ny tv,soffa och sånt men bilder, brev och minnen går inte att återfå. hur man än kämpar kommer aldrig livet bli detsamma igen.
tror jag blev riktigt berörd av det idag. jag känner mig jätte konstig, händer jätte mycket nu och bara roliga saker men ändå så känner jag bara för att gråta. undviker att lyssna på sorgliga låtar för att jag vet att det kommer komma. vill inte tänka på det tråkiga som jag liksom skjutit bak i huvudet. men att sitta och lyssna på party låtar känns inte riktigt bra. måste hitta på något annat, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0