håll mig hårt eller släpp mig helt

sitter hemma hos min faster nu! hoppas på att få åka hem snart, vill hem och sova. Går kvällen var väldigt kul, började med att träffa lisa erik och kim. sen blev det att träffa lite annat folk. men hände lite saker som förstörde kvällen lite. drog väl oss hem till kim runt fem? minns inte riktigt, men somnade nog runt sex halv sju. trångt och mysigt var det! haha.  kan bara tillägga att jag åt frukost klockan elva igår, åt inget på hela dagen och fick en billys som någon åt upp! sen åt jag inte något förns ett idag, för då åkte vi och köpte chips,dipp och choklad! kollade på mirrors 2 och sedan åkte jag och lisa hem, duscha och fixa sig och åkte sedan hit!  imorgon ska jag åka buss till hallsberg och tåg vidare till örebro för att se saw 3D med johannis och davie. sover sedan kvar i örebro oss bror och sofia, mys! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0