när du faller, kommer du alltid kunna resa dig upp och må bra igen

'
dagen har varit en berg och dalbana känslomässigt. i skolan fick vi ett påskägg av Ellen hur sött som helst. TACK ♥
gick upp på stan två gånger, en sväng för lite shopping och en för första mjukglassen för i år. Mitt läxförhör gick åt helvete. Kom hem och Patrik kom hit, han överraskade mig med att han hade köpt chinos och en tröja som jag hade valt åt honom. Tröjan på bilden, hur snygg? bröt ihop totalt och p hjälpte mig upp. Blivit klar med engelskan, varit ute och sprungit, hämtat min byxdress och haft lite spa för mig själv. nu mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: rebecca

nej sluta, du är så fin så <3

2011-04-14 @ 22:52:07
URL: http://rebeccaevaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0