stopp

jag har både kortstopp, foundation och puder stopp och även platt och locktångsstopp.
kortstopp att jag inte får handla med mitt kort efter att ha gjort av med lite för mycket pengar sista tiden. Foundation stopp för att låta min hy få ta igen sig. och platt och locktångstopp för att inte slita på mitt hår vilken gäller tills jag klippt mig. haha. kom också på mitt godis stopp, kan säga att det går bra men långsamt! inte ens en månad, herregud. 11 månader kvar, hej och hå.
sitter i skolan och jobbar med grammatik. efter har vi naturkunskap och sedan ska jag åka hem och umgås med världens bästa.  imorgon är jag ledig och på fredag ska jag och tova på bio och äta sushi, jätte mysigt. glad att jag har dig tovis ♥

Kommentarer
Postat av: tova

min söta claris, så glad över att jag har dig med ♥

2011-01-26 @ 15:51:27
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: tova

sv: vi SKA på dejt :D

2011-01-28 @ 13:22:45
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0