friday, i'm in love

sitter i butiken och mår inte alls bra. varm och skakar som bara den. sov i örebro i natt, kvällen igår var kul och visningarna gick bra. gick iväg till skolan och gjorde engelska prov, gick bättre än jag trodde men kunde allt pluggat lite. tog tåget och buss hem och sovit i några timmar, glömde äta. farmor kom ner för en stund sen och nu är hon iväg och köper mat till mig, världens bästa farmor. hon sa, jag gör allt jag kan för dig. ska vara här till sex och ikväll blir det bara soffan och god mat. imorgon ska vi fira min farfar så måste vara pigg.  nu fryser jag, har säkert feber. puss

Kommentarer
Postat av: johanna.

FYFAN VAD SNYGG DU ÄR!!!!!!!! galet kvinna.

2010-12-04 @ 23:53:20
URL: http://www.sunlightfading.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0