cut i fingret

sitter här och ler för mig själv. så många människor som fått mig att skratta på en och samma gång så leendet sitter kvar. skolan idag gick fort, sedan en sväng på stan, köpte inte något alls, bra clara!
jag har ett väldigt sött plåster på mitt finger, jag är väldigt klumpig och igår hände en liten insident. jag skulle skära gurka, hade skärt av den biten jag skulle ha och la den i handen, skulle skära bort plasten och tröck väldigt löst. men kniven var så vass så den gick rakt igenom gurkan och splash ner i fingret. jag är van så satte tummen hårt för att det inte skulle komma blod med så skulle jag sätta på plåster och var tvungen att ta bort och då ser jag hur det bildas blodbubblor och bara sipprar ut blod, nästan så jag svimmade. usch!
men idag såg jag att plåstret inte var så sött för det är strutsar på dom! tur att dom är gröna och rosa så jag inte blir rädd iallafall.
min syster kom hem idag men åkte till örebro lika fort. känns iallafall skönt att ha henne hemma ett tag. inte träffats sen i augusti. idag så är det bara jag bror och pappa hemma så det blir hemlagad pizza och mys framför tvn. pusss

Kommentarer
Postat av: johanna.

hihi klant!

2010-11-14 @ 15:33:35
URL: http://www.sunlightfading.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0