my dead


två gamla bilder på mig, den andra är väl ett och ett halvt år gammal.haha

nu är jag hemma, varit hos tandläkaren (usch) och hos farmor. fick sitta och vänta i en kvart hos tandläkaren, sen ser jag på hennes dator att hon har en flik med systembolaget.se. dåligt det där.
har konstaterat att jag inte bör flytta ensam till en lägenhet, imorse var jag själv hos min bror och det låter som om någon öppnade dörren, jag trodde mitt liv var slut, slog in 112 på mobilen och smög till hallen. tydligen var det bara posten men aldrig vart så rädd. så ska sluta tjata på pappa om lägenhet, ska tjata om ett hus istället så jag kan ha egen postlåda. pusss


Kommentarer
Postat av: elin

Snygg frisyr!=D

2010-11-04 @ 22:50:25
URL: http://lillihappyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0