vem ska lita på dig om inte du gör det

gick upp klockan sju idag efter en natt fylld med drömmar. knallade iväg till skolan, kände första lektionen att jag inte orkade men fick vänta några timmar på att åka hem, bussen gick 12.28 och vi hade fått en uppgift på svenskan som jag skulle göra klart, fick redan på att klockan var 12.27 så var bara att springa! och jag hann, helt sjukt. (nu fick jag in det där också) fick stanna bussen vid rödljuset, tack och lov för att det är rött ibland. sen har jag legat hemma och slöat i soffan och halsen är redan bättre. nu ska jag plugga matte, lycka till claris. pusss

Kommentarer
Postat av: johanna.

haha hela klassen följde din färd till bussen, snyggt som fan! helt sjukt

2010-11-23 @ 08:10:57
URL: http://sunlightfading.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0