För jag vet vem jag är, när jag är hos dig

vad fan sitter jag vid datorn för? mina morgnar som brukar vara nog stressiga! dessutom måste jag packa idag!
men jag orkar inte, inte ens en gnutta lust att gå till skolan, drömt hela natten och vaknat. totalt förvirrad. och nu är min höft värre än någonsin, funderade en stund på om jag skulle gå till vårdcentralen och fråga men bara tanken fick mig typ att gråta (absolut absolut fobi för allt med sjukhus att göra) men måste snart få reda på vad det är för snart pallar jag inte mer. gjort ont sen i måndags.  igår bjöds på köttgryta och blåbärspaj, hur gott som helst!
nej nu måste jag skynda mig.  blir att sova hos sofia i natt, sovmorgon! kunde inte passa bättre. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0