glad kväll

går dagen var hur bra som helst. fy vad jag var glad. Började då med att åka buss klockan tjugo i ett till hallsberg, åkte vidare med tåg till örebro och sen buss till karlskoga, tog mig fyra timmar utav mitt liv, men det var det värt. absolut, johanna baby mötte upp mig och vi gick hem till marcus, för rolig kille det där. david kom och vi gick hem till honom, vi började fixa oss och sen drog vi mot bussen, in till örebro. virra runt efter systers lägenhet och sen efter en stund till satin, kom in, ingen som dansa så vi körde, haha. tiden gick så jäkla fort så plötsligt så skulle pojkarna hem och jag och johanna följde dom och eftersom man inte kom in igen så gick vi runt och träffade lite olika snubbar. haha, åkte till sofia vid ett och låg och pratade och somnade sen.  nu är jag och jobbar, och pluggar, två prov och ett tal i veckan. jäääävlar. inte ens börjat.  ikväll och imorgon kväll så ska jag hänga med tjejerna, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0