johanna sidoroff

där till vänster, är en av mina allra bästa vänner. Hon är sjukt rolig och gör mig glad varje dag.
vi lärde känna varandra tredje dagen i skolan tror jag. När vi hamnade i samma grupp på ARL, och vi var dom två som vågade prata. sen dess har hon varit min vän och det dröjde inte länge innan jag inte kunde vara utan henne. Det är hon som får mig att längta till skolan, det är hon som får mig glad och att orka. Vi kan göra vad som helst roligt. och det går inte en ända dag då hon inte får mig att skratta. vi har humor, samma humor. hon tycker jag är rolig och jag dör ibland av skratt.  fast ibland är hon ganska emo och då säger jag "sluta var så emo". ärligt talat, jag har börjat ogilla helger bara för att det är dagar utan att få träffa min johannis. men imorgon! då! ska jag få åka till karlskoga och äntligen få se hur hon bor! hoppas jag? haha.  jag är glad att hon alltid finns hos mig och alltid muntar upp mig. det är även bra att jag har henne eftersom jag är så glömsk, hon brukar hålla koll på mig. eller ska jag säga brukade? tror hon umgåtts för mycket mig för hon har nästan blivit virrigare än mig!  inte en endaste dag vill jag vara utan dig. du är knäpp och jag älskar dig johanna sidoroff<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nej vilken gullig text!! =)



Kul att du också har en blogg.. Hittade den via Tovas blogg, haha. =P

2010-10-16 @ 08:20:06
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: t

va sööööt :)

2010-10-18 @ 21:00:41
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: j.

vad hände med oss? ..

2011-02-24 @ 19:33:31
URL: http://sunlightfading.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0