mitt huvud slutar inte snurra

var på stan med johannis förut. mys, kunde dock inte låta bli att shoopa!  köpte en blus som jag tittat på hundra gånger förut så var liksom tvungen. gick och tog en latte och en söt kaka på glasspinne. haha!  nu har jag åkt till kära askersund och står i butiken. dock bara en timma kvar, skönt! ikväll blir det taco och att packa. hoppas på att min vän erik kommer in till stan så jag får träffa honom innan jag åker. för imorgon drar jag! hur härligt som helst. flyget går dock inte förns 22.20. kan även säga att min höft inte blivit bättre utan sämre!
men just nu vill jag inget annat än att gråta. usch, mår dåligt ända in till hjärtat! eftersom det inte står när man kan köpa biljetter till saw 3D så mailade jag dom.  till svar får jag "Örebro finns inte med i vår ursprungliga plan för filmen Saw 3D. Därför är det ännu inte bestämt om den kommer skickas dit".  fyfan! jag och johannis som pratat om det så länge. jävla fucking lilla örebro.
och kommer sakna min johannis babe! ooh, kommer bli så tomt och känns en evighet tills jag får träffa henne igen. love u! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0