ni ger mig lycka

en del får mig att må dåligt, men utan dom hade jag inte fått uppleva dom människor som får mig att må bra, för utan sorg finns ingen glädje. och jag älskar varenda en som får mig lycklig, har ni fått mig att skratta så ta åt er, för ni är en del av mitt liv, ni har gett mig en del av min lycka, jag älskar mina gamla vänner här i askersund och mina underbara klasskompisar, ni får mina skoldagar att kännas tusen gånger lättare. mina gamla vänner som alltid finns, som alltid ställer upp. jag älskar er alla, min släkt, min familj, min stora underbara familj, jobbigt att ha en stor familj? nejnej och åter nej. det är nog den största gåva man kan få, mina syskon är alla underbara och är så olika varandra. dom ger mig så mycket lycka och jag älskar tanken på att vad som än händer så kommer dom alltid vara min familj. jag älskar sofia och felicia, sofia som alltid ställer upp och alltid bryr sig, och felicia som alltid ger mig så mycket glädje. jag ska göra allt som står i min väg för att ge dig ett bra liv. min morfar,mormor,farmor och farfar som jag har lyckan till att ha kvar, dom är så söta och ger mig så mycket trygghet. jag älskar hela min stora släkt! ni är alla en del av mitt liv, ni har tillsammans fått mig lycklig och till den jag är. oavsett om vi var vänner för flera år sedan eller om vi skrev på facebook för 5 minuter sedan så är ni alla underbara. skulle gärna vilja skriva er en lång dikt var, men ni är för många. ni har gett mig så mycket lycka och jag hoppas jag har gett er någon, för jag bryr mig om alla er, hur mycket som helst.     nu står jag är och nästan tjuter, hoppas ni har orkat läst och att ni har tagit in er allt. jag älskar er så fruktansvärt <3

Kommentarer
Postat av: matilda

PUSS

2010-10-01 @ 16:11:54
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Fiia

Åhh. Vi älskar dig oxå Clara. =) <3

2010-10-02 @ 11:30:47
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: johanna.

Vad skulle jag vara utan dig nu? Mig blir du inte av med. hihi tack för du finns! HJÄRTA

2010-10-02 @ 11:38:03
URL: http://sunlightfading.devote.se
Postat av: Emelie

Ja vi älskar dej jätte mycket Clara och du ska veta att du gör oss så lyckliga oxå.. Vi är så glada att just du är som du är för du är underbar.

Xoxo storasyter Emelie

2010-10-03 @ 09:38:18
Postat av: t

du är så himla söt. Skulle också vilja ha en stor familj :) Kärlek är allt, kärlek i alla former ! Ser fram emot de här tre åren vi har framför oss, de kmr bli grymt!! PUSSSS

2010-10-06 @ 20:45:11
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0