ur min "flytta hemifrån låda"

jag har en såkallad "flytta hemifrån låda" där jag samlar saker som jag kommer ha i mitt blivande hem.
Och dessa fat är en favorit. Hittade dom på en aktion och sa till min pappa att han gärna fick köpa dom åt mig om dom inte blev för dyra. och det gjorde han, men billiga blev dom inte. men oj vad jag tycker om dom!
Invigt dom idag när farmor köpte mig en semla.
Min jobbgranne Stefan fick också en och fick låna ett fat av mig, jag sa tydligt till honom att vara rädd om den. När han ätit upp och skulle ge tillbaka faten snubblade han och tappade tallriken i backen, trodde jag, utan det var en svart plastsak han hade "tappat" bara gör att skrämma mig och jag trodde verkligen att han hade tappat mina fat i backen. Det är helt sjukt hur han kan skrämma mig, om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Jaha! nja, jag gillar den vita breda randen ;) den blir liksom mer speciell och sticker ut lite!

2011-04-15 @ 18:30:33
URL: http://idaanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0